Ahad, 30 Oktober 2011

Kerana sebijik bola

Skang ni masih lg hangat psl isu bola. Pdhal xde kna mngena pon ngn negeri aku ni...(klate) tp aku jd hangat ati ler...nape la org melayu mudah sgt brpecah n bergaduh dgn hanya 1 biji bola je. Cuba la kita semua brsikap profesional. Malu dek kaum lain yg skang rsnye tgh duk gelakkan kita kaum melayu.

yg plg aku xblh nk trime,tetiba je negeriku trcinta ni jd bhn kutukan depa...awat leh jd lagu ni woi...ni ler org kate, nk mrhkn nyamuk, kelambu dibako...(tul x aku ni...huhu)

Pepehal pun, aku arap2 sesnngt pasni dh xblaku lg la hal yg cenggini. Ni jgk blh diambik sbgi iktibar utk org2 senegeriku. Jgn timbulkan kemarahan n jgn duk provoke org lain. Kita jaga negeri kita ni... Lantak hang la nk habaq pe pon...huhu

ni salah 1 gmbr yg membuatkan atiku membara2 n meluap2 nk mrh...nape la tulis cenggitu,terguris prasaanku ini...

Cuba ler korang tgk semua....sakit ati x?
aku bkn nk provoke,tp ye la...ayat yg digunakan tu xsesuai ler...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan