Selasa, 1 November 2011

RELNOTe at PLGDP Seri Tualang, Temerloh

 Ini ler peserta2 yang mengikuti kursus RELNOTe
 Ni plak group aku bersama dgn Mr Richard & Pn Jayanti
Last day kt PLGDP Seri Tualang bersama kengkawan

RELNOTe? Per tu...huhu...ni nak citer skit. Baru2 ni aku telah dihantar kursus bg guru mengajar subjek English kt skool yg bukan opsyen (2/10/2011-14/10/2011).  xpaham? aku ni guru mate tp ngajar english,so utk nk mantapkan lg omputih ku,kna ler g kursus ni. (bknnye maksud aku ni xpandai omputih, tp nk tingkatkan lg...huhu)

Aku kt sini selama 2 minggu. huiii..nsb baik ler kursus ni sronok sesgt, xde ler bosan sgt. kalau x mau tensen kepala otak aku ni. Pe2 pon,aku happy sbb leh jmpa ramai cikgu2 n leh ler sesama kitorg berkongsi idea ngn pengalaman masing2. Byk tul ilmu dpt dtg kursus ni...alhamdulillah...

Jumpa lagi...Assalamualaikum...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan