Rabu, 9 November 2011

Stress weiiiii...




Stress....

Wuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....tidakkkkkkkkkk...
Dah hujung persekolahan ni ingatkan leh ler relak2kn otak yaang dh lama x rest. Tapi...nampak gayanye xder ler gamaknye aku nak relak. Stress woi...pehal ni,dah nak abis sekolah ni xyah ler nak kalut2 wat program lg...pekejadahnyer...tensennnnnn...

Camner ek aku nk hilangkan stress ni...agak2 leh x aku gi ketuk kepala 'org tu' yg membuatkan aku stress...pe hal la 'org tu', keje dia asyik2 mintak tulun aku. Abis dia wat pe lak, x kan ari2 nak wt bodo je..huhu...skit2..aizon,mintak tulun tgk kan laman web ni ye..nati ada pe2 maklumat kna isi tulun isikan la ye...kepala hotak hang...keje hang, hang ler buat...ada aku kisah...mulai skang,aku dah xmau wat...lantaklah,nak jadi pe pon jadi ler...sbb tu bukan keje aku. Kalau aku xnak wat suka ati aku la...hang xleh nak marah,hang kan mintak tulun je...hahahahahaha...

fuhhh....lega skit stress aku leh tulis kt blog ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan